onsdag 29 augusti 2012

Shopping so far

Är rikigt besviken på shoppingen här borta!! De har liksom verkligen ingen stil här borta, utsvängda jeans med detaljerade sömmar och glitter på fickorna.. Behöver jag säga något mer?
Men håll i er, jag har hittat en affär som jag gillar! Hollister, köpte tre par byxor där för 600kr!! Och de är tajta både nere vid ankeln och rumpan! Dom var sjukt sköna också så där kommer jag hänga! Fanns lite söta tröjor med men det får bli nästa gång. Vart så glad när jag gick in där. haha.

Jag har också försökt hitta ett par vita converse men dom säljer inte dom typ någonstans vilket suger... Jag och Julie har letat typ i varje affär men tillslut hitta vi ett par, de kosta 300 kr!! Sjukt billigt. Dock var min storlek slut så de beställde ett par så de kommer nog komma till mig någongång nästa vecka, excited!!

Första gången jag köper en tube men den var söt!
Hoppas jag inte har tappat min stil för mycket? Evi?
 
Shorts från Victorias secret, som jag kan träna i.

Svarta jeans

Hollister byxorna <333
Svårt att se färgerna men det första paret är mörkblå, andra paret ljusblå och det sista är beigea

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar