måndag 20 augusti 2012

Wade family

Inatt fick jag min värdfamilj!!

Tänkte att ni ville veta lite smått och gott om dom så here we go:

Jag ska till en ort som heter Florence i Montana. Familjen består av värdpappa Geron ,värdmamma Julie och 4 syskon. Meghan som är äldst (24år), Cliff (23år), Randal (21år) och Colton (19år). Min värdP är a Lieutenant och min värdM jobbar för något som heter Verizon Wireless, vet dock inte riktigt vad det är för något. Jag kommer bo i klippiga bergen så det innebär att jag kommer åka mycket skidor (förhoppningsvis), är överlycklig för det! Detta kommer bli fantastiskt.
Så på torsdag åker jag!

Har ni några frågor så är det bara att fråga på, puss

3 kommentarer:

  1. fyfan vad kul de låter. Jag ska åka om exakt ett år . så skriv så mycket du kan och vill, kommer följa varje dag. Längtar tills min tur !! :)

    SvaraRadera
  2. Josefine Magnussen20 augusti 2012 kl. 04:01

    Vad kul att du ska åka! Har precis själv kommit hem från ett år i USA och det är det bästa jag gjort i mitt liv. Vara så du vet är Verizon Wireless en telefonoperatör. Typ som 3 och Telenor. Ha det kul :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul - det låter ju hur bra som helst! Stort grattis till att det är klart!

    SvaraRadera