söndag 16 september 2012

Something good

Något jag tycker är så härligt här borta är att ingen bryr sig att jag är född år 1995 och inte 1994. För dom är det exakt samma sak och det är inget konstigt. Hemma har jag alltid var minstingen och fått höra kommentarer om det hela tiden att jag faktiskt inte är född 1994 även om jag själv glömmer va det ibland. Det har vart något som alltid har följt med mig och på något sätt visat vem jag är. Aa jag vet inte, men det är faktiskt sjukt härligt att höra att dom säger att jag är lika gamla som dom. Det är inget ni där hemma kanske tänker på men för mig är det jobbigt att det hela tiden kommer på tal.
Det är en sak som jag gillar bättre här än hemma!

~~~

Idag ska vi på middag hos Gerons mamma och pappa, hans mamma fyllde år igår så det är lite kalas. Och sen när jag kommer hem blir det läxor... Dom är här nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar