söndag 14 oktober 2012

FOOTBALL

Var som sagt på min första football game igår! Börjar äntligen fatta reglerna så det var faktiskt rätt roligt att kolla på om man tar bort den delen att jag höll på att frysa ihjäl.. Vädret varierar så mycket för på början av matchen hade jag jag endast en t-shirt på mig till någon timma senare då jag stog och skaka för att jag frös så mycket. Vi satt i "student section" så alltså med folk från college, kul! Dock var hälften fulla och sen så var det några killar bredvid mig som stog och rökte på, inte lika kul! Kände mig rätt obekväm, och det slutade med att några tjejer sa till dom att sluta för dom ville inte ha röken på sig och då blev han as förbannad så några andra killar bakom tjejerna försökte hjälpa till så det slutade med slagsmål, det vart även ett slagsmål innan det också.. Glad att jag inte hamnade emellan det för det var precis vid oss. Men får erkänna att det var rätt underhållande att kolla på..
Så ja - välkommen till Amerikans football!

 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar