onsdag 10 oktober 2012

Nobody said it was easy, but nobody said it would be this hard

Har skypat med både Evelina och min syster idag <3 Verkligen vad jag behövde, det går ju inte undanhålla att man längtar hem men det betyder inte att jag vill hem. Stor skillnad på det där, vill vara här och uppleva detta år men det går ju ändå inte att undgå att sakna sina kära. Men that´s life, right?

Torsdag imorgon och det betyder snart helg!! Veckorna här borta flyger fram vilket jag tycker är positivt men samtidgt negativt, måste ju börja ta vara på mina dagar här borta? Har ju bara 1 år här borta, 1 år av hela mitt liv. Galet det där.

Nej nu ska jag inte babbla på här borta, men är glad att jag har min familj och mina vänner i Sverige. Ni hjälper mig mer här borta än gör att jag får hemlängtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar