måndag 8 oktober 2012

SCHOOL

Idag stanna jag kvar efter skolan för att plugga och tog bussen hem. Var hemma fyra istället för två men kommer vara tvungen att stanna kvar varje A dag för nu har colton ändrat sitt schema och jobbar när jag slutar skolan, han var min skjuts innan så detta suger ju lite! Men kommer få gjort mina läxor då i alla fall vilket är bra! Dock sitter jag här och fortfarande pluggar.. Gillar INTE att lärarna ger två läxor och man har typ 1 dag på sig, så allt blir dubbelt upp. Usch fy och blä.



 
Körde på lite flower-Power idag, fick sjukt mycket komplimanger för dessa byxor!
Från både killar och tjejer, små som stora! Blev väldigt glad i alla fall.
 
Appropå kläder så har jag fått mycket komplimanger här borta anngående vad jag har på mig, uppskattas alltid! Och idag var det även en tjej som sa att hon tänkte på mig om jag skulle gilla en blus hon hade på sig (som hon precis köpt)ifall hon skulle köpa den eller inte och jag börjar även få folk att köpa skinny jeans! Väldigt kul att dom vill veta min åsikt och att dom "inspirerar" sig från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar