onsdag 7 november 2012

Changing weather

Dom säger att vädret här i Montana är inte att lite på och jsg börjar märka detta nu. Både igår och imorse har det vart rätt varmt (hade ballerina till skolan idag) men när jag sluta skolan och gick ut var det svinkallt, fick då höra att det kommer in en kallfront i morgon.. Och att det kommer va en storm och komma snö. Lite tidigt men men, så imorgon blir det troligen UGGS till skolan, vilka omväxlingar!

 
Fryser rumpen av mig så höll halsduken på mig när jag kom hem

1 kommentar:

  1. Hej Matilda,nu är veckan slut igen .Morfar är nyfiken på hur huset ser ut kan du ta några bilder på huset o skicka,mamma o jag var hos Carolin igår vi handlade lite ock åt lunch, på kvällen gick vi på bio då var pappa också med vi såg "Palme"allt är som vanligt här det låter kanske lite tråkigt men det är bra för oss eller hur? Vi hoppas att du känner mer förtröstan nu allt blir bra det vet du. Tänker på dig varje dag.
    Puss o kram vi älskar dig från mormor o morfar

    SvaraRadera