fredag 23 november 2012

International Party

I onsdags så var jag på ett "internationellt party" - det var till alla utbytesstudenter så vi skulle ta med oss något snacks från Sverige. Jag valde att göra kanelbullar! dock existerar inte pärlsocker här?! Sjukt störande. Jag trodde att det skulle vara folk från 7 olika länder men när vi kom dit så vart det bara Sverige (nähä det menar du inte), Kanada, Mexico och Spanien och sedan var resten amerikanare, och jag kände inga förutom Rosalie (Kanada) och Miguel (Mexico). Men det var kul att träffa lite nytt folk i alla fall, dock går dom inte på min skola och de var troligen yngre, kändes väldigt omogna faktiskt. Men sedan kom Kiersten och Colbie, två personer man kände!! Och det slutade med att människorna från Stevensville satt där nere och vi från Florence var där uppe.. Men jag ska inte ljuga, hade det mycket roligare med mina florence människor.



Miguels moster ville att vi skulle peka på vart vi kom ifrån, jag var den ända från någon annanstans än Amerika. Kände mig ensam.  


 
Två roliga människor från Stevensville var med oss där uppe också.
Glömde äna berätta det där uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar