söndag 25 november 2012

LOS ANGELES

På Torsdag åker jag till LA med några andra utbytesstudenter från EF. Kommer bli riktigt skönt att komma bort från Florence i några dagar och bege sig till ite varmare breddgrader. Vi kommer gå på/till Disneyland, Garment district, Venice beach, the Hollywood sign, walk of fame m.m.
Kommer bli så kul!!


Dock något minus är att vi inte har något bagage som vi kan checka in utan min ICE bokade endast så vi har en carry on bag..Så kommer få betala $25 extra för att checka in en väska eftersom att jag inte kommer få plats med shopping där. Känns surt då man redan betalat rättmycket pengar för att åka och såklart trodde man att ett bagage var inräknat i det priset? Men men, det löser sig alltid.

Idag började jag packa eftersom jag har Cheerleading practise vare dag efter skolan nu och kommer inte hinna packa. Dock är det lite svårt när jag inte vet vädret, help?

 
update: Min ICE tillåter inte den här väskan för att den tar för mycket plats så måste byta till en bag.. sjukt störande.

1 kommentar:

  1. Hej Matilda, jag vill önska dej en trevlig resa till LA, hoppas du får roligt. Här är det bara regn o regn,nu är det snart första advent så vi ska sätta upp alla julstjärnor o stakar i fönstren,annars är det som vanlig här,morfar ska till röntgen på fredag vi hoppas allt är bra

    Kram från mormor o morfar

    PS. var rädd om dig

    SvaraRadera