onsdag 28 november 2012

Sometimes life is just great

Hej mina vänner!

Snart är dags för att åka iväg till Los Angeles! Alla utbytesstudenter kommer vara hos Debbie ikväll då vi åker imorgonbitti runt 5 till flygplatsen i washington så kommer åka igenom 3 stater imorgon, Montana, Idaho och Washington. Fråga mig inte varför vi åker från Washington och inte Montana, känns himla onödigt faktiskt.

Men jag är så taggad i alla fall, ska bli mer än skönt att få lite värme och sol på sig! När jag kommer hem från skolan måste jag bara packa det sista.. Kan ju tyvärr inte packa så mycket då vi bara har en carry on bag, och såklart vill man ju få plats med lite shopping också!

(Ni ska veta hur lång tid det har tagit att skriva detta inlägg då jag inte har svenska bokstäver så jag har kompierat å ä ö varje gång jag använt dom.. Har ju tagit sin lilla tid.)

Nej vi ni vad, vi hörs om några dagar, har det bra för det kommer jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar