tisdag 13 november 2012

STEVE MADDEN

Jag tror jag har glömt att visa er mina nya skor jag inskaffa för någon vecka sedan. Dom är från Steve Madden och kosta från börjar 129$ = Ca. 900kr, men dessa var det ända paret kvar och dom var på rea för 10$!! Alltså ca. 66kr. Helt sanslöst!!! Det är ett kap mina vänner. Dock är dom aningen för stora men det är lätt att fixa med saker man kan köpa nu för tiden. Brukar egentligen undvika klackskor för att jag är såpass lång som jag är (170) så med dessa blir jag runt 184cm kanske? Men för 10$ tvekar jag inte. Är verkligen så nöjd med detta köp och mer jag går i dom, skönare blir dom! Två tummar upp från mig.

 


 

1 kommentar:

  1. meeen nu skulle du ju ha så man kunde klicka i:
    wanna walk in your shoes!
    hehehe pusss saknar dig babe !

    SvaraRadera