fredag 21 december 2012

Christmasbreak

JULLOV!!!!

Fasen vad bra det känns att säga det, dock ett väldigt kort, men det är lov. Jag börjar mitt lov med cheer ikväll och sedan ska Selina sova över, lycka! Saknar henne. Underbar början på detta lov.

Annars så var sista skoldagen väldigt slapp, vi kolla film och jag valde att se pitch perfect (åh vad jag älskar den filmen) och sedan delade dom även ut candy canes som man visst kunde köpa och ge till folk, vilket jag total missade, men jag fick i alla fall 8 stycken så det vart jag glad för! Trodde inte jag skulle få någon liksom. Appropå skolan så hade vi även 5 poliser i våran skola idag, efter händelsen i Connecticut så har vi haft polismän gå runt i skolan för att lugna ner oss lite och jag ska inte ljuga, vart lite rädd att gå till skolan i måndags så det var skönt att ha dom omkring liksom :)

Nä nu måste jag gå och fixa mig in för matchen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar