måndag 31 december 2012

HAPPY NEW YEAR

Fredag: Det var himla kul att åka lite skridskor med Paige! Dock, hahah i början så var det Paige som fick hålla i mig, blev chockad hur jäkla ostabila dom skridskorna var. Men efter att ha knytit om dom lite hårdare kunde jag faktiskt göra tuppen, bubblor, flygskär (!), saxa och åka lite baklänges. Väldigt basic, men det var kul! Efter vi tröttnade lite åkte vi iväg till ett frozen yoghurt ställe, mums mums mums! Varför har vi inte det hemma? Får öppna ett ställe i skärhamn när jag kommer hem, haha. Och sen åkte vi hem till mig och kolla en bio, bra kväll!
 

Lördag: Igår så åkte jag och Geron tidigt på morgonen iväg till Lost Trail. Det är en skidort på gränsen till Idaho, jag har inte åkt skidor på 3 år tror jag men det är som att cykla så det gick himla bra på en gång. Men vart så kul!! Och det var roligt att det bara var jag och VärdP också, bra dag det med.



Och idag är det ju Nyår! Jag ska iväg till Ava, hon arrangerar en kväll för cheerleading gänget! Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog himla kul! Sover över där med.

GOTT NYTT ÅR! Adios 2012 - 2013 kommer bli fantastiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar