onsdag 19 december 2012

Hej Hej Hej

Hej mina vänner! Som ni nog har märkt så är det väldigt glest med inlägg här på bloggen men jag har verkligen inte tid. Mitt liv börjar likna mitt liv hemma i Sverige mer och mer, haha. Men när jag kommer hem från skolan så är jag här i 1 timma och sedan måste jag dra iväg till träning och kommer inte hem försen 8a och då känner jag mig faktiskt inte för att sätta mig framför datorn, så det är svårt att ha tid och sätta sig och göra ett inlägg. Så enkelt är det, och sen måste jag erkänna att det är rätt tråkigt att blogga.

Imorgon är det återigen en basket match och även på fredag (jordens undergång) har jag en och förhoppningsvis ska vi göra lite stunt! WOHO.

Måste säga att cheerleading blir verkligen roligare och roligare efter varje träning, vi börjar få en riktigt gå stämning i laget och jag börjar få en hel del vänner. Känns verkligen som äntligen att allt flyter på bra. Är så himla glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar