torsdag 27 december 2012

My Christmas

Hallå i stugan!
 
Min julafton då: vi firade ju somsagt den 25, vi gick upp 8:30 och öppnade alla klappar, verkligen ingen julkänsla alls.. Sedan blev det en go frukost bestående av ägg, bacon och toast! MUMS. Sen var det bara att börja fixa sig lite smått, (och så skypa jag en snabbis med mamsen och pappsen) och jag bor i Montana vilket betyder att man inte klär upp sig typ :( Men jag tog på mig en tröja + halsband jag fick av min fina syster så jag kände mig fin. Vi firade jul hos min "moster" med hennes familj, vi spela lite spel, då de hade ett spelrum på undervåningen och sedan jul mat. Vår julmat var väldigt lik thanksgiving maten så det var mumsigt. Och sedan var det typ dags att åka hem då det tar 3 timmar från Kalispell till Florence. Det var min jul det. Jag får helt enkelt fira extra mycket nästa år. Men det var roligt att uppleva hur de firade.
 
Idag åkte jag och Geron in till Missoula och jag fick köpt mig ett par termobyxor för $26!!! Kap. Så förhoppningsvis ska jag och Geron åka skidor till helgen, hoppas!

Och jag har verkligen brist på bilder..  

Min söta lilla hund

Mumsiga kakor på julafton

Beautiful view

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar