måndag 28 januari 2013

FINALLY



ÄNTLIGEN så funkar det att ladda upp bilder!! JIPPI!! Så nu kommer förhoppningsvis det blir lite roligare att blogga.
Hahah btw, hur snygg är inte den bilden ovanför?! Hahah är jag en pojk från 70-talet eller vad försigår? Hippie number 1.

Idag har jag endast vart i skolan och sedan blev det som vanligt träning. Det börjar gå så himla bra på cheer nu, min stunt grupp (som består av mig, Rylee, Jordyn och Paige som flyer) klarar allt på första försöket medans dom andra kämpar på, känns sjukt kul då tre av oss är nya! Grymma är vi, och som lovat så skall jag visa en film för er - men det får vänta till turneringarna då vi kommer ha en dans med stunt och hopp. Kommer bli kul.

Nu måste jag sova, vi hörs så snart som möjligt och då skall jag berätta om mitt födelesdags kalas jag hade i lördags. pussnuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar