måndag 21 januari 2013

Keep it together girl

Rätt skönt att vara sjuk ändå, kan med gott samvete gå runt utan smink, mjukiskläder, fett hår och sitta inne och kolla på tv. Tyvärr har förkylningen satt sig på min röst och jag måste spela in en historia till engelskan imorgon.. Jo det kommer ju låta riktigt bra, vill inte!

Idag har jag skypat med Rebecka för första gången sedan jag kom hit, så mysigt. Min lilla vän. :) Annars flyter livet på rätt bra faktiskt, och jag klagar heller inte på att jag är ledig idag, Martin Luther king day, Hallelujah.

Och just det, klippteav 5cm av mitt hår igår... Behövdes verkligen men det känns fruktansvärt kort nu, usch.

create animated gif

1 kommentar:

  1. HIPP HIPP HURRA MATILDA
    PÅ DIN 18-ÅRSDAG
    Hoppas du får en bra födelsedag

    Puss o Kram från Mormor o Morfar

    SvaraRadera