lördag 9 februari 2013

I knew you were trouble when you walked it


LAST HOMEGAME


Igår var det senior night för pojkarna och
även alla seniors sista homegame, känns så tråkigt!!
Men det är nu turneringarna startar upp till
State så jag klagar inte för det kommer bli
så hima roligt. Och självklart krossa vi motståndet
igår och stämningen var på topp, väldigt intensivt
mellan lagen vilket gjorde det ännu roligare att "cheera" och titta på.



Och just det, jag bad Julie filma våra stunt så när jag får in dom på datan så ska jag visa er.




 
Och jag har börjat få tankar på att jag måste säga hejdå till dess två tjejer om inte alls för länge, och det freaks me out. Jag har inte riktigt tänkt på den där hejdå delen än förren nu och jag blir lite ledsen varje gång jag tänker på det.. Usch! Och det kommer kännas så tomt när träningarna är över och inte få träffa mina favoriter varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar