måndag 18 februari 2013

Rylee´s Birthday

Igår var det Rylees födelsedag så jag och Paige följde med henne och åt middag och tårta på en restaurang i Missoula, efter det åkte vi iväg och såg Identity Thief (Vädigt bra film!) med Rosalie och Wyatt! Och sen blev det iväg till frozen yoghurt och Wallmart! Sen sov Paige och Rylee över här och jag gjorde Svenska pannkakor till frukost. En sån himla bra söndag. Och idag är jag ju ledig från skolan som gör livet mycket lättare. Men snart blir det träning!


Bakade chokladdbollar till Rylee,
dock existerar inte pärlsocker så dom fick bli rosa!

 
Min första Starbucks i USA

 
Så gott
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Matilda det var längesedan jag skrev till dig,idag har morfar o jag varit på sjukhuset igen morfar har röntgat sina njurarna vi får se om de är något fel,om inte får han väl fortsätta att undersökas om det är något annat eller om det det beror på hans sjukdom att han är så trött.Det ser bra ut för dig nu, tiden går fort nu när det börjar ljusna här och snart är du hemma igen ha det gott så länge
    a love you Mormor o morfar Puss puss

    SvaraRadera