söndag 3 mars 2013

It was just one of those weekends

Gud vad den här helgen har gått fort! Både fredag och lördag stannade jag hemma, skulle egentligen på shopping och bio med Rosalie men vi fixa ingen skjuts så vi sköt fram det tills idag! Jag och Julie hyrde filmer och köpte glass och hade det mysigt hon och jag igår vilket var en perfekt lördag för trötta mig. Och jag skypade även med min syster som är i Australien och Malin, så underbart.

Idag åkte jag in till Missoula för shopping med Rosalie, vi försökte hitta balskor till henne. Har haft en väldigt bra söndag, och just det kollade även på SM i morse!! Grattis till Convivium som vann Guld, nästa år är det min tur ;) Hoppas ni har haft en bra helg! (Speciellt ni som var på 100- dagarsfesten..)

Solig dag idag vilket betydde skinjacka!

 Godiiissssss

Och..... såklart shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar