måndag 22 april 2013

Girls just wanna have fun

Jag har nog haft en av dom bästa helgerna på riktigt länge!

Fredag

Hade en mysig skype stund med Evelina, det finns nog inget bättre än att få ett litet snack med någon hemifrån. Och resten av kvällen tog jag det lugnt och gick och la mig tidigt, jag orkar verkligen aldrig något på fredagar så att plussa på en lite skype stund gjorde min kväll mycket bättre.

Lördag

Min lördag gick verkligen snabbt! Jag gjorde så många olika saker att det nästan kändes som olika dagar. På morgonen åkte jag in till Missoula med Julie och Megan (Vsyster) för att få en pedikyr! Den första i mitt liv så det var ju lite spännande, men gud vad skönt det var och mina tår blev så mycket vackrare, haha. Efter det gick vi till shoppingcentret och titta runt lite, försöker hålla i mina pengar fram tills NYC i juni så det blev "bara" ett par väl behövda sandaler. Nej men i alla fall, sen hämta vi upp Rosie och vi bakade "cakeballs" som en födelsedagspresent till Miguel som hade sitt kalas på lördagen, så ja efter lite bakande åkte vi över till Miguel och hängde med lite vänner där och åt massor av tårta. Sen så sov Rosie över.




                                 Sweden ball!
Söndag

Jag och Rosie slappa mest hela dagen och klaga på hur trötta vi var men senare på kvällen åkte jag och familjen till Victor för att käka på restaurang med Megan och hennes pojkvän + tian och hans familj. Väldigt mysigt faktiskt! Och go mat såklart.
Men det värsta var att det börja snöa galet mycket igår... Börjar typ gråta när jag tänker på det. haha. Men det smälte bort under dagen idag och i slutet av veckan ska det bli 20 grader så klagar
inte.. haha.

Och idag har jag vart på gymmet med Rosie, fick sprungit, cyklat, göra styrka och även få plats med lite övning på min flexibilitet till kommande konståknings säsong! Men ni kan vara lugna, har inte blivit så mycket ovigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar