torsdag 11 april 2013

Not every week can be paradise

gif makerJag har haft en tuff vecka vilket har lidit till lite hemlängtan, framför allt pga av att jag är lite irriterad på mina värdföräldrar. Men såklart är det inget jag tar upp här men ibland blir det bara för mycket på en gång. Förhoppningsvis så kommer helgen bli bättre så jag i alla fall får ett bra avslut på denna annars dåliga vecka! Sedan så har jag inte känt mig 100% frisk så det har nog haft lite med mitt humör att göra med. 

Men men, slut på det negativa! Sitter just nu i min säng nyduschad och är redo för sängen.. Annars så har jag köpt et gymkort med Rosalie, kände att det är dags att få bort USA-kilorna, haha. Och imorgon följer jag med Rosalie och spenderar natten där, mys! 
Glömde nästan av att skriva att jag har gjort nya naglar med, men dom visar jag en annan dag. 

Hoppas ni får en bra helg, kramis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar