söndag 12 maj 2013

Roadtrip

Hej på er mina vänner. Jag hoppas er helg har vart bra!
Min helg har vart massa bra, de var så mysigt att ha en liten roadtrip till Spokane, dock sov vi över på ett hotell i Idaho som var precis vid en sjö, så fint!

Så på fredagen efter skolan åkte jag, Geron och Tian in till Missoula för att vänta på att Julie skulle sluta, vi käka glass, gick till parken och åkte en lite karusell, och att det var 30+ gjorde inte saken värre. Vi hämta upp Julie och lämna av Tian, resan till Idaho tog ungefär 2.5h så inte så farligt. Vi gick och käka på en japansk restaurang där dom gjorde maten framför oss, så coolt och mumsigt. Haha en liten rolig händelse, det var en kille som spanade in mig (servitör) och när han gick bakom mig tappade han alla sina tallrikar, jag såg inte själv att han kolla in mig men Geron och Julie såg allt, haha lite roligt iaf! Sedan gick vi tillbaka till hotellet och badade bubbelpool.

Vi åkte lördag morgon till Spokane,WA, åt färska doughnuts till frukost och sedan gick vi och shoppa och sådär. Det var SÅ VARMT att jag ville typ smälta bort men jag klagar inte, sommare är här! Efter några timmar shopping på lite olika ställen åkte vi hem och jag satt barnvakt för Tian med Paige. Mysig dag. Just det! Vi åkte även till en air force base, det är ett inhägnat samhälle för bara människor som är i airforce. Eftersom Geron är högt uppe i armén så är det inga problem för oss att komma in. Dom har affärer, skolor, sjukhus och allt möjligt där inne men det är bara för the air force, rätt sjukt! Hittade lite svensk vodka där också, haha alltid kul me lite svenskt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar