torsdag 6 juni 2013

It's coming to an end

LAST DAY OF SCHOOL
(Min mobil har pajat nu, därför bilderna ser ut som dom gör)


 
Love these so much <3

Nu är jag officiellt klar med min HS karriär, den var kort men en sån jäkla cool upplevelse. Ångrar det inte för 5 öre. Nu är det bara graduation kvar och sen är mitt år slut (nästan). Blandade känslor men har inte så mycket tid att tänka på det för om 2 timmar får jag se mina föräldrar igen efter 287dagar!! Helt otroligt vad kalajs :)

Min vecka har annars vart prima, åkte in och åt med Paige och hennes mamma igår och sedan gick vi till $1 dollar store och kika bara för att det är kul. Mysig kväll! Och vädret är fantastiskt, varmare än svensk sommar skulle jag gissa på? Klagar inte på det.

kommer sakna denna grabben


Men som ni nog förstår så kommer det bli lite glest här i några dagar men ska försöka få in något inlägg innan jag åker, annars så hörs vi i Arizona, Las Vegas eller NYC!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar