fredag 24 augusti 2012

Finally here

Hej i stugan! Är framme här i florence nu!! Eller jag kom fram igår natt men det är första dagen här. Just nu är klockan 11 på morgonen, 8 timmars tidskillnad! Men ja, familjen verkar grymt bra, har dock bara träffar Geron och Julie som hämtade upp mig på flygplatsen, brorsan träffar jag nog snart också :) tror han skulle jobba idag!
Mitt rum är så fint! Himla flickigt, lite ovant från hemma men jag gillar det. Stor säng också, me like!
Skypea precis med min mor och far också, lite jobbigt för saknar dom lite men det är nog bara för att jag inte börjat mitt liv här än.

Jag tänkte att jag berättar mer om själva resan senare för nu måste jag packa upp i min walk in closet! Behöver jag säga att min värdM älskar att shoppa och har den största garderoben jag sätt?

Love u all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar