fredag 24 augusti 2012

Flygresan

Okej flygresan. Den gick bra, vart lite stressigt i frankfurt men allt gled på! Inga problem liksom. På planet till frankfurt träffa jag på 3 utbytisar till, 2 från Schweiz och 1 från Tyskland. En av Schweizarna hängde jag med i Denver, båda var tvugna att vänta på sinaflyg i 6 timmar så det blev perfekt. Michelle hette hon, och hon var hur go som helst! Båda vi hade rosa resväskor och rosa kläder, haha måste sätt roligt ut!

haha det första vi gjorde efter att ha hämtat mig på flygplatsen var att gå till mcdonalds.. bra där! men tog vatten iaf, försöker tänka lite nyttigt i alla fall.

Om någon timma ska vi åka till the lake och vara där tills på söndag så det kommer vara tomt här så att ni vet! Lovar att ta massa kort så ni får se hur det ser ut.

Och just det, har vart på skolan och fixat med mina classes idag med, det var obligatoriskt att ta matte... Fan!! Men valde en lätt matte så får hoppas att det går bra!

Michelle sleeping

Min garderob <333 (+ en del man inte ser)

1 kommentar:

  1. Lycka till nu Tilda! Hoppas att du får det bra (eller ja.. så klart du kommer att ha)
    Ta vara på tiden! De kommer kännas så bra när du kommer hem sen, att du vågade åka dit alldeles själv :)
    Kramar Olivia!

    SvaraRadera