söndag 26 augusti 2012

Lake weekend

Det var så fint by the lake! Vi var därmed två andra familjer med barn så det var full fart hela tiden! Tian var med också, så ja full fart hela tiden. haha. Vi bada och sola och hade det gött, inget att klaga på! Vet inte vad jag ska skriva rikigt, vi hade det bara helgött liksom.

Sophie från Tyskland är här nu med så jag har någon i min ålder här också vilket gör allt så mycket bättre, har ju inte riktigt kommit igång med mitt liv här så det är ju lite segt!

Känner att jag håller på att komma in i engelskan nu också, börjar blanda ihop engelska och svenska i mina tankar. Sjukt kul!





Grym värdP!
 
Det är så fint här, de höga bergen och skogarna! Säger WOW och omg thats beautiful non stop! haha

2 kommentarer:

  1. Hej Matilda Igår hade vi ett litet kalas för morfar mamma o pappa Åsa o killarna var här. Det ser ut som du har det bra,det känns skönt för oss,nu är det läggdax för oss gamla Puss o Kram Mormor o Morfar

    SvaraRadera