måndag 27 augusti 2012

Monday fun

Idag var jag och shoppa för första gången här i USA och till min stora besvikelse så var det såååå dålig shopping!! Deras stil? Usch fy och blä. Men köpte ett par svarta jeans för jag lämnade mina hemma och sen ett par shorts från Victoria Secret, byxorna är dock vidare än dom hemma så fick lite ångest att jag inte tog med dom hemifrån, men men! Sophie och Julie tyckte dom var snygga dock..
Imorgon skall vi åka tillbaka till shoppingcentret för vi hann inte med så mycket idag, så kommer nog köpa lite mer saker på victoria secret då! :)
Men det är sjuuuukt billigt här, mina jeans kosta typ 150kr!! Thats crazy!!

Ikväll ska jag bowla med Sophie och Ava, Ava kommer vara en senior på min skola så det är skönt att jag kommer känna någon mer innan jag börjar skolan! Och sen har jag träffat en som heter Lacey, har jag berättat om henne? Men Sophie har i alla fall sagt att hon ska sitta med mig på lunchen i skolan så det är ju också skönt! Vill ju helst skippa att äta på toaletten.. haha.

Har inga bilder för tillfället så det fick bli en på mig och bästis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar