tisdag 11 september 2012

11 September

9/11
 
Trodde det skulle vara en big deal i skolan med 11 September men blev chockad att ingen prata om det, ingen lärare eller elev. Blev lite tagen där faktiskt, trodde det skulle vara någon tyst minut eller liknande. Men icke sa nicke.
~~~
 
Min dag har vart bra idag, är dock väldigt trött så har hyrt två filmer så sitter med mina mjukisar och är redo för totalt relax mode. Det känns som det bästa valet idag.
 
~~~
 
Imorgon är det skolfoto! Kommer troligen se förjäklig ut. haha.
 
 

 

1 kommentar:

  1. Hej Matilda nu har det gått en vecka igen.Vi har riktigt ruskväder blåst o regn, morfar o jag har varit o täckt båten hela pressengen hade blåst sönder.Det var välkul att du fick mormor mat i USA det hade du ju inte väntat dig, du har inte skrivit på några dagar har du haft mycket att göra? jag saknar dina rader varje dag,du är duktig att skriva o vilken bra träning du får. Morfar ska få sin sista behandling på torsdag annars är allt så bra det kan vara, vi ska gå på fest i morgon o dricka lite vin hos Bibban. Jag älskar dig sköt om dig puss o kram från mormor

    SvaraRadera