fredag 14 september 2012

Hejsan hoppsan

Hej vänner!
 
Har vart lite tomt här på sista tiden men allt är bara bra! Skolan den här veckan har vart bättre men har aldrig vart så glad över att det är helg <333
Läxorna har börjat rulla in här borta och börjar komma in i vardagsrutiner. Ni har inte missat så mycket utan att jag har vart på zumba två gånger vilket är sååå kul, älskar det här borta! mycket roligare än i Sverige om jag skall vara ärlig. Har även börjar komma nära en utbytesstudent från Kanada vilket känns massa bra, det största minuset är att hon inte är så jättebra på engelska men det blir ju såklart bara bättre med tiden. Appropå engelska så har jag hört från många att jag är den utbytesstudent som är bäst på engelska i skolan, vilket alltid är kul att höra!
 
Har inga direkt planer för helgen, kanske blir att kolla volleyboll imorgon med Ava och på söndag kanske jag ska på en träff med alla utbytisar från EF, håller tummarna att det blir såhar.

Till något mindre roligt är röken här borta... Det är helt galet!! Det  har blivit så att röken är som en tjock dimma och man ser inte 500 m framåt, man känner lukten av det och det är otroligt irriterande. Det gör så mina linser skaver också, crap på det! Men hoppas det blir bättre snart, håll tummarna!

puss från Amerika, nu ska jag skypa med min syster. <3



1 kommentar:

  1. Hej igen, jag måste skriva igen jag blev så glad att du låter mer positi i tanken det känns så skönt. Allt kommer bli bättre o bättre
    Kram mormor

    Ps. stavningen i mitt förra brev blev en katastrof men det får gå. Hej då

    SvaraRadera