lördag 15 september 2012

Saturday

Idag har jag vart på garage sales igen med Julie och hennes vän. Julie väckte mig 8 och fråga om jag ville hänga på, sa såklart ja så det var bara att gå upp och ta på sig de närmsta kläderna, haha!
Vi va på en del garage sales idag, ni kanske undrar vad det är? Folk säljer saker de inte behöver och vill bli av med för galet billiga priser så man kan hitta så otroligt mycket saker från kläder - leksaker - dukar, aa ju name it!
Jag hitta ett twilight spel som jag bara inte kunde låta stanna kvar så det fick bli mitt för 4 dollar (26kr) och sedan köpte jag 7 tröjor från bl.a. ralph lauren och tommy hilfigher för 1 dollar var, alltså 46kr. Det är bara att tvätta det så är det som nytt sen, men en ralph lauren tröja för ca. 7 kr?? Ni fattar ju att man måste köpa det eftersom om man inte använder det gör det inte så mycket. Men jag tycker i alla fall att det är väldigt roligt att gå runt på dessa garage sales! Det borde finnas i Sverige. Haha.

Och jag är sämst på att ta kort här borta, ska försöka bli bättre!

 
Vill mest visa att jag fortfarande kan ha shorts, hihi! Är även så härligt fräsch med fett hår och inget smink, enjoy!
 
detalj i mitt rum, like it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar