söndag 23 september 2012

Let´s be happy

Förlåt för mina "hatarmittliv" inlägg, inte det roligaste för er att läsa kanske så jag tar en paus tills jag kan hitta något positivt eller om jag beslutar något.
 
Så vi hörs om antingen 2 timmar eller två dagar, who knows.

Om ni vill så kan ni kommentera detta inlägg om ni har några frågor om något, det kan vara något ni ville veta när jag var hemma eller hur det är här borta?
Nä jag vet inte men
 om ni har någon fråga, fråga här.
 
Tack till alla där hemma som är så stöttande, guld värt <3
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Matilda, det är lite tråkigt att du inte trivs så bra,vad stör dig med värdP, han kanske vill att du ska hjälpa till lite i hemmet,har du frågat honom,om du diskar o städar lite så känner du dig lite mer engagerad i famj. och du får ut lite energi som du har innom dig.Det måste väl finnas några tjejer som är lite tysta o försynta som kanske behöver lite stöd av dig man behöver inte bara vara med dom som hörs o syns.DET KOMMER ATT BLI BÄTTRE SKA DU SE.
    Jag kom hem från Stockholm på söndag ,vi var på China teatern och såg på Dirty Dansing.Åsa har opererat sitt knä nu,det är skapligt, morfar har fått sista behandlingen nu, så vi hoppas att allt blir bättre annars är allt som vanligt det går upp o ner här också inte bara hos dig. En fråga till är det lika rökigt ännu det kan väl inte vara bra att andas in denna rök, måste man inte ha munskydd på sig
    Vi älskar dig Puss o Kram Mormor o Morfar

    SvaraRadera