torsdag 20 september 2012

LIFE

Livet här borta är jäkligt tråkigt ändå. Positiva Matilda är i farten igen, haha. Inte så att jag har hemlängtan eller så, inget alls faktiskt och skolan är ok men börjar ju tröttna på att jag inte har någon att prata med här borta eller hänga med efter skolan. Dör snart av uttråkning, seriöst. Gillar inte att mina dagar ser lika dana ut varje dag, vill ju att det ska hända något nytt!! Kom igen amerika, give me some!

Och skolsystemet här borta är ju bara pisstråkigt, längtar tills man kommer hem och blir behandlad som en 17åring igen och inte en 10 åring. Alla läxor man får varje dag, och att det går inteatt skjuta upp saker eller skita i en läxa för allt går på poäng här borta och om man lämnar in något försent så blir man av med poäng, tycker det är löjligt i alla fall. Men skolan är betydligt mycket lättare här borta än vad den är hemma, liknar högstadiet rätt mycket faktiskt.

Men till något bra, jag har A+ i U.S history!! Woho. Hade vart grymt om jag kan hålla det A+ under hel året.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar