tisdag 6 november 2012

Election day

Det har vart en sån himla fin höstdag idag! Solen har skinit och det har vart blå himmel och rätt varmt, förra vecakn var det exempel 18 grader, klagar ej! För en gång skull ingen regnig November.
Utsikten från när jag väntar på bussen är FANTASTISK, klippiga bergen rakt framför mig med lite snö på, vackert minst sagt.

Val här i USA nu också, det verkar som om Romney leder för dagsläget.. Kommer bli spännande det här, väldigt jämt! Jag är så glad att det är över, alla reklam och smutskastning. Inte min grej direkt, dom har även sagt att det har vart ett väldigt fult val och jag kan ju inte mer än hålla med. Här i Montana hejar alla på Romney medan jag är mer åt Obama.
 
En dag i skolan.(typ)
Väntar på bussen

Hej här är jag som försökte få med bergen i bakgrunden

Chillar lite på lunchrasten

Skåp, mitt skåp är typ längst till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar