måndag 5 november 2012

WEEKEND

Hej mina fina! Har vart lite tomt här på sista tiden (vilket mins vänner har vart väldigt bra på att påminna mig om), men jag har faktiskt inte vart hemma under hela helgen.
 
FREDAG: Skrev ut mig tidigare i skolan och åkte in till Missoula för att möta min fina Tysk. Spenderade natten hos henne i polson (ca. 1.5h från Florence) och vi var uppe till 4 på morgonen, vi hade så mycket att prata om att det inte gick att vara tysta. Hon är bara så bra.
 
LÖRDAG: Halloween party hos en annan utbytesstudent, gick dit med Selina så vi fixa oss och höll på hela lördag förmiddag. Vart lite drama under kvällen vilket jag inte vill gå in på ytterliggare detaljer men det var ju en lite buzzkill så att säga. Sov hos Debbie (min IEC) den kvällen för att få skjuts hem dagen därpå.

SÖNDAG: Åkte hem tidigt så hade hela dagen hemma, stor städade mitt rum, skypade med mamsen och pappsen och hade en mysig avslutning på denna helg med Julie. Trots omständigheterna så har denna helg vart väldigt bra.



 
Vi blev tilldelade karaktärer, jag skulle vara en mermaid with a 50s hairstyle och Selina skulle vara en spaceprincess.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar