lördag 8 december 2012

Christmas feelings



Titta vad fina saker jag kom hem till i torsdags! Julklappar från Mamma & Pappa, Syster, Mormor & Morfar, Malin och Evelina!! Gissa om jag blev överraskad och glad. Vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig borta från dom dock.. Är så nyfiken. Sedan så fick jag också juleskum och en fin hälsning från mina goa Felicia! (smaskar på dom just nu faktiskt, mums!) Tack jättemycket!! Dock på allt godis jag fått så tror jag att ni vill att jag ska bli en liten knubbis här borta.. Men det är ju trotsallt snart jul så det kan nog vara okej att unna sig lite extra. Jag är i alla fall som sagt väldigt nyfiken på mina julklappar då jag inte önskade mig något speciellt.

Och vi har fått massa snö här borta också, tror vädergudarna hörde på min avundsjuka på er som hade fått snö, och en dag efter. Voila 10cm snö! I have sooo much christmas feelings and I´m so excited for my first american christmas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar