lördag 8 december 2012

Keep your mind straight

Jag  vet inte riktigt vad det är med mig just nu, hela November gick och ingen hemlängtan (fantastiskt skönt) men sedan i LA började jag sakna hem, troligen för att jag missade två av mina bästa vänners 18 års födelsedagar och nu har jag vart lite halvdepp dom senaste dagarna. Inte så att jag gråtit eller vill åka hem men är så taggad på att åka hem. Längtar tills mammsen och pappsen kommer hit och allt detta är över, denna sommaren kommer bli så fantastiskt bra så går ju inte att undvika tänka på det. Men jag tror och framförallt känner på mig att när 2013 börjar så kommer tiden flyga iväg, excited men inte på samma sätt. Detta äventyret är ju helt galet!Fasen vad stolt jag är över mig. Power.

 
Och just det, om ni vill få tag i mig så är det Voxer som gäller från och med nu! (om ni har iPhone eller android(?)såklart) För att smsa hem kostar alldeles för mycket så såhär får det bli. Även för mammsen och pappsen så fråga sis om ni inte vet hur ni laddar ner det. Facebook funkar ju också såklart.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar