söndag 13 januari 2013

I´m gonna pop som tags, Only got 20 dollars in my pocket

Jag har haft en GRYM helg.

I fredags var det ytterliggare en match, tjejerna denna gången och det var så jämt hela matchen men såklart vann vi. Rylee och Paige följde med mig hem innan matchen och löjla (?) oss som bara den, mina finisar <3 Och sen efter matchen följde Paige med mig hem och hon sov över här, hängde även med min bror och hans vän Brady, gick och la mig runt 4.

I lördags så åkte jag inte till missoula med paige för att köpa lite små saker, sedan efter det åkte jag hem till Ava för att fixa mig inför winter formal (en skoldans), väl vi kom dit så var det rätt tråkigt så efter 1 timma bestämde sig jag, Ava, Paige, Rylee och Abby att åka in till town för att bowla och sedan åkte vi till Walmart!(I våra fina klänningar och klackar, haha) Och sedan åkte jag och Rylee med Paige med till henne och sov över där.

Idag är det det vanliga söndags slappandet, och även min skype stund med mor och far. Det är ett perfekt avslut att sluta min vecka med att prata med mina föräldrar.

Hoppas ni hade en lika bra helg som min!

gif maker


make a gif

gif creator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar