fredag 11 januari 2013

My 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
Dog någon som stod dig nära? Nej!
Vilka länder besökte du? Polen, Schweiz, Italien, Spanien och USA
Är det något du saknar från år 2012 som du vill ha år 2013? Mina fina friends
Finns det något du inte kommer att glömma från 2012? Hmm.. men självklart!!

Vad var din största framgång 2012? Att sätta mig på planet till USA
Största misstaget? Kommer inte på något
Har du varit sjuk eller skadat dig? Stuka min fot i oktober
Bästa köpet? Magaluf resan
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder skulle jag tro
Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är svårt att komma på såhär men säkert många saker
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? EUPHORIA - Loreen
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2011 var bättre än år 2012
Vad önskar du att du gjort mer? Festa? haha nä festa väll rätt mycket men kanske njutit lite mer av Sverige

Vad önskar du att du gjort mindre? Vet ej
Hur tillbringade du julen? Med min Vfamilj + släkt
Favoritprogram på TV? Grey's anatomy <3
Bästa boken du läste i år? Vi läste en bok om the holocaust, Night, i skolan och den var himla intressant faktiskt

Största musikaliska upptäckten? Öhm..
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Oj det var ju ett tag sedan så kommer inte ihåg men vet att jag hade en middag på helgen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja flera saker
Vad fick dig att må bra? Vänner och familj.
Vilken kändis var du mest sugen på? är ingen kändis tjej men Nate i gosspi girl skulle man inte tackat nej till.

Vem saknade du? Min familj och vänner!!!
Hittade du någon ny favoritmaträtt under året? Nää, men saknar all mammas mat! kommer bli gott att äta när jag kommer hem, haha!
Hur skulle du sammanfatta ditt 2012 med 2 ord? Lärorikt & jobbigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar