torsdag 31 januari 2013

Perfect fit

JIPPI! Igår fick jag min balklänning och hjärtat hoppa över ett slag. Var så nervös att den skulle vara för liten men jag prova den och den satt som en smäck!! Lättnad. Och färgen och allt var himla bra med. Nu blir man ju lite taggad på bal faktiskt, att få klä upp sig lite och ha kul. Det är ju i Mars min bal är så inte långt kvar!

Men bild på får ni se lite senare, hihi.

Ikväll är det en basketmatch för tjejerna, känner mig inte direkt pepp but you need to do what you need to do.

Kramis


 

1 kommentar:

  1. Hej Matilda, hoppas det är bra med dig, jag blev jätte nyfiken på din kläning, hur läge ska du hålla ut innan vi får se den.Har du börjat läsa boken du fick av oss? hoppas pappa har satt in pengarna till dig från oss.Du kan väl skriva till mig någon gång,du får välja mig före nån annan en dag "eller" på måndag skall morfar till hjärtsköterskan för han fyller på sig så mycket vatten inte bra, vi hoppas det kan bli bättre längre fram. Ha det så bra
    pussar o kramar från Mormor o Morfar

    SvaraRadera