måndag 4 februari 2013

Picture bomb

Gud vad jag är sämst på att blogga!!! Men kan säga en sak att jag har inte haft 5 minuter över denna helg att gå in på datan och säga hej, no lie! Men här är jag.

Men eftersom jag har vart lite slö så tänkte jag därför vara lite snäll och visa er lite bilder som ej har visats upp här än, låter bra va? Här har ni en lien bildbomb

Har vart här halva tiden

Gjorde en fågel i ceramics



Fin födelesdags present från host parents

Officiellt vuxen

Fick lite diplom i skolan som gjorde mig glad

Fick Versace parfymen och Juicy Couture armband av Julie <3

 
Rea här i USA vilket betyder shopping
Fick allt detta + en pandora berlock under 1000kr. Bra deal






 
 Igår var det Super bowl finalen mellan Ravens och 49ers! Stort event och vi såg matchen hos Meghan där hon hade ett litet party, riktigt kul faktiskt! Vi hejade på the 49ers (från SF) men de förlorade tyvärr.. Alicia keys sjöng nationalsången och Beyonce gjorde a half time show, väldigt festligt! Kul att uppleva, och all mat jag åt.. shit magen dog ju nästan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar