fredag 24 maj 2013

Bless the broken road

Hejsan Svejsan!

Min vecka har vart rätt händelselös så därför jag inte har skrivit något, har mest gått till gymmet och gjort mig Sverige redo, haha. Nu har jag i alla fall fått lång helg!! Vi har ingen skola på måndag och sen på tisdag har vi något som heter "Senior skip day" så alla seniors går inte till skolan så det blir en 4 dagars helg, härligt! Dock åker jag upp och "campar" imorgon, ser inte fram emot det.. Det finns inget för mig att göra där och hade hellre stannat hemma men så är livet, ibland måste man göra saker man inte vill. Så kommer hem på måndag och då sover Rosalie över hos mig så helgen kommer sluta bra i alla fall :) Har 7 skoldagar kvar och sen är det över, kan inte fatta att allt snart är över och att jag redan har vart här i 9 månader, jag är verkligen så himla stolt över mig själv att jag klara detta. Har den känslan att ingen kan stoppa mig, wonder woman, det är jag det!

Så vi hörs igen på måndag och förhoppningsvis kan jag ta lite bilder, min kamera har gått sönder så det är bara mobilen jag har och den börjar sakta men säkert dö så det är lite tråkigt att jag inte kommer kunna ha några fina bilder som minne men aja så är livet.

Bilder från min vecka

Lärde mig att inte jämföra mig själv med en mexikan


Försökte ta kort på mitt hår men såg mest ut som ett spöke


Inbillar mig själv att jag har muskler


Dagens outfit, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar