måndag 20 maj 2013

It's soon time to get new memories and new stories to tell

Efter ha kollat på Selinas graduation så väcktes suget sååå mycket mer! Var rät avundsjuk på henne  men det är ändå rätt skönt med 2 veckor till av skolan, är inte riktigt färdig med allt än. Selina går på en skola med endast Native Americans så det vara bara 10 st som faktiskt tog graduation och 3 av dom var utbytesstudenter, så det blev en väldigt kort ceremoni. Fick även träffat Line, Camila + några fler som jag inte har träffat på månader så det var verkligen kul! Och så var även Selinas syster på besök så fick träffat henne med, så det var trevligt. Det var kul att få träffa alla igen och åka upp till Polson igen, det är så fint där.

Idag kom sommaren tillbaka och jag fick skjuts av Alyssa hem så jag kunde njuta lite av solen och jag började även dela upp mina kläder i ja, nej, kanske högar. Det är bara två veckor kvar tills mina föräldrar kommer och då kommer jag inte ha tid att packa så börjar lite smått nu. Känns konstigt, jag packade ju precis upp?!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar