torsdag 30 maj 2013

Viva la 'merica

Okej så i måndags sov ju Rosalie över här som sagt, vi spelade spel med familjen och bara mös och sen gick vi till sängs inte allt för sent för båda var trötta. Mysig måndag. (Åkte hem från campingen på måndagen med) Sen på tisdag åkte vi först in till missoula med Julie och titta runt lite, köpte inget men fick ett par skor från steve madden från Julie som en graduation gift :) Sedan åkte vi hem och jag gjorde svenska pannkakor till oss och Rosalie älskade det, smaskigt. Sen tog vi lite kort till min graduation och umgicks. Hon åker hem snart :( Och miguel, min mexikanska vän åker hem imorgon så har redan sagt hejdå till honom.. gillar inte att säga hejdå!

Jag har även börjat packa nu! (Kommer bli svårt att få plats med allt..) Vill vara nästintill färdig packad när mina föräldrar kommer nästa vecka och jag är inte hemma i helgen så det är inte så många dagar kvar jag kan packa på. Jag förstår verkligen inte vart detta året har tagit vägen, det har gått otroligt fort och om 3 veckor är jag hemma i Sverige igen, det går inte riktigt att ta in. Och innan jag kommer hem blir det lite resande runt om i USA med päronen, kommer bli kul!

Har fått långt hår :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar