lördag 1 juni 2013

1 juni 2013

Jag måste börja detta inlägg med att säga hur fina alla mina vänner var på deras bal igår! Det hade ju såklart vart underbart att vara där med er :)

Men i alla fall, min helg har en så länge vart prima! Följde med Rylee efter skolan, och vi + Abby hängde hela dagen, gick till the mall och så gick vi även och såg på after earth! Och sen sov vi över hos Rylee, en sådan mysig kväll och det gör mig att känna att jag verkligen kommer sakna vissa grejer. Innan har jag känt att allt kommer vara lätt att säga hejdå till och att jag är redo att åka hem, vilket jag är, men det kommer kännas fruktansvärt konstigt och tomt. För vissa av dom här människorna kommer jag aldrig träffa igen. Nu spacade jag ut lite men idag så gick vi på farmers och peoples market, väldigt mysigt och vädret har vart på topp så finns verkligen inget att klaga på :) Nu skypade jag precis med mina föräldrar för sista gången, nästa gång jag ser dom så är dom här!! Can´t wait.


 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar